onsdag 27 maj 2009

Mornar är ett kappitel för sig.

Värken vägrar ge med sig men vi kämpar på.

Lite stolt är jag dock 1,6 kg neråt på vågen.

Jag har börjat gå minst 40 min om dagen med hundar, nice och hennes hund och ibland någon annan som trevligt sällskap.

I ur och skur har vi traskat sedan den 15 april, det är ur skönt att komma ut. Jag känner mig duktig och jag känner mig som en väldigt bra hundägare. Dessutom är det så skönt att få ventilera dittan och dattan och även bara vara tyst i sällskap.

Jag hade bara hoppats att värken hade gett med sig en del oxå. vi får hoppas att det kommer. Så på med traskakläderna nu ska vi ut bojs
Ha en bra dag
ia

1 kommentar:

emmalill sa...

Jag hoppas oxå snart smärtan ger sig. Men gött ha vi det på morgonana. Längtar redan tills imorgon fast det blir eftermiddags promis då:) Hela juni oxå:D
Kram