tisdag 19 maj 2009

Varför, varför alltid så himla trött???????

Jag har så himla ont just nu.
Det känns hela tiden förutom när jag sover. Ibland känns det som om hjärnan bara skriker ONT.
Tabletterna hjälper bara till en viss del och dom får mig att somna. Men ibland som igår kväll så bara ville jag skrika. Det gör så djävla ont. Hjälp mig, gör något, ta bort allt det onda.

Det finns ingen som kan hjälpa mig tyvärr. Jag vill inte ha ont, jag vill inte vara så trött av tabletter och smärta, jag vill vara en bra mamma och en härlig människa.
Jag pratade med försäkringskassan i förra veckan. Hur förklarar man att man måste ha ens vänner att komma hit och hjälpa en och tvätta, att man inte kan åka och handla ensam längre för man kan inte bära hem varorna. Jag är 41 år och klara inte av att ha familj längre. Det känns hårt så fruktansvärt hårt. Det är ju de jag alltid har velat, ta hand om min familj. Nu klara jag inte ens det längre.
Var rädda om er
Ia

Inga kommentarer: