måndag 4 maj 2009

Varför har jag så svårt med min man?????

Just nu känns det som om min man och jag inte är på samma våglängd.

Jag vill så mycket och de vill han med men han vill absolut inte samma sak som jag.

Han varken vill eller ens försöker att förstå mig och vad jag vill. Följden blir då att jag inte känner den minsta lust till att ens försöka förstå honom.
Det blir en ond cirkel.
Vad gör man för att bryta den?
Jag brukar försöka att göra detta men denna gången orkar jag bara inte. Dessutom varför ska det alltid hänga på mig????
Det är ofta så här denna årstiden och i fjol var det så väldigt illa han tyckte om mig så vi firade inte ens morsdag så vi får väl se om jag duger att firas i år.
Idag var det så illa att vår äldste son frågade vad jag nu hade hittat på eftersom min man inte var det minsta glad åt att se mig. det värsta är att de enda jag vill är att få göra färdigt de som påbörjats och då måste jag ha hans hjälp och han vill och orkar inte hjälpa mig. Dessutom blir han jätte arg om jag säger någotting som nu t.ex.
Ha en bra kväll
ia

Inga kommentarer: